תפישה, מבוא, עקרונות



לסיכום החלק הזה – אני מזמינה אתכם לצפות בסרט הוידאו הבא.
מוזמנים לכתוב תגובות, איך היה לכם לצפות בו כאן בהמשך העמוד.

חמשת כלי היסוד של תקשורת מקרבת

צורך – מונח המפתח של תקשורת מקרבת

איך לזהות צורך?

חמשת עקרונות היסוד של תקשורת מקרבת

משולש תקשורת מקרבת – שלושת הרכיבים שבונים את תקשורת מקרבת

קבצים להורדה לשיעור זה

רשימת צרכים
תרגול זיהוי צרכים

תשובות לשאלות

1 – מה הבעיה במילים "לא" ו"אסור"?
למה החלוקה הדיכוטומית של "לא" ו-"אסור" אינה טובה באופן מוחלט? אמרת שזה יוצר נפרדות ודעות מנוגדות, ואני לא רואה כלל בעיה בנפרדות ודעות מנוגדות. להיפך. חושבת שזה מפרה (עד לנקודה מסויימת, כמובן). וגם איני מבינה מה הבעיה שילד יבין שיש אדם מבוגר ממנו שאומר לו "אסור". זה לא נורא להציב בפניו גבולות גם אם הם מהטרמינולוגיה של "מילים שליליות".
לחצו כאן למעבר לתשובה

השאירו לנו תגובה...