פירוט 6 קורסי בונוס לקורס יסודות

במקום עונש - וגם במקום לצעוק, לאיים ולספור עד 3

הקורס האינטרנטי 'במקום עונש' מכיל 7 שיעורי וידאו מלאים שמלמדים אתכם את כל מיומנויות היסוד של תקשורת מקרבת ויישום שלהם עם הילדים – כדי לבסס בבית הקשבה ושיתוף פעולה ולהיפרד לתמיד מויכוחים ומאבקי כח. בקורס גם 7 הדרכות אודיו שאתם יכולים להאזין להן בבית, ברכב ודרך הטלפון הנייד, חוברת לקריאה, חוברת לתרגול, כרטיסיית רגשות וצרכים שניתן להוריד באתר הקורס – ותמיכה אישית שלנו בכם למשך כל זמן הלמידה ולאחריה לזמן בלתי מוגבל בפורום המשתתפים של הקורס.

שווי ההטבה: 2450 ש"ח  – מתנה בהצטרפות לקורס יסודות עד 31.7.19

גבולות בדרך מקרבת

הדרך המקרבת להגיד 'לא' ולהציב גבול לילד, באופן שמשמר את החיבור, האכפתיות, והקרבה ביניכם, בלי להיכנס לדרמות ולמאבקי כח ומבלי לפגוע בסמכות שלך: 
שימת גבולות בדרך הרגילה מביאה בעידן שלנו בעיקר לויכוחים ומאבקים עם הילדים – או ל'התקפלות' וויתור לא מידתי שלנו ההורים על מה שחשוב לנו כדי להימנע מקונפליקטים ושתי הדרכים האלו שוחקות מאד את הסמכות ההורית. 
בקורס הזה לומדים היכן נכון לשים גבולות והיכן לא, מה זה גבול פנימי לעומת חיצוני, איך לדעת מתי מופר האיזון בתוכנו וזה הזמן לבטא את עצמנו כהורים לפני שאנחנו מתפרצים, מה זה גבול חד צדדי (שמייצר מאבק) לעומת גבול דיאלוגי (שמייצר חיבור והקשבה), ואיך בפועל להשתמש בו כדי להגיע להסכמה, פתרונות יצירתיים ושיתוף פעולה. 

שווי ההטבה: 2450 ש"ח  – מתנה בהצטרפות לקורס יסודות עד 31.7.19 

איך לפעול עם ילדים שמתעקשים, מרביצים ולא מוכנים לשמוע 'לא'

כמחצית מההורים מתמודדים בבית עם ילד שמתעקש הרבה, מרביץ, משתטח, צורח או בועט כשהוא שומע 'לא', וחיים איתו במאבקי כח בלתי פוסקים, שלוקחים המון אנרגיה וזמן מההורים (גם על חשבון האחים האחרים) ופוגעים מאד באווירה המשותפת בבית.
בקורס לומדים איך לפעול עם ילדים כאלה, במיוחד לילדים עם התקפי זעם, סף תסכול נמוך, התקפי טנטרום וקושי בויסות רגשי: כיצד לעצור אלימות פיזית ומילולית בדרך שיוצרת רגיעה (במקום הסלמה), איך להביא את הילד להקשיב, להבין ולדבר – במקום להרביץ,  איך לטפל במקים של חציית 'קו אדום' באפקטיביות ומבלי שתצטרכו להשתמש בכח, כיצד ללמד אותו לוותר ולהתגמש ועוד. הורים לילדים כאלה – הקורס הזה ישנה לכם את החיים איתם. 

שווי ההטבה: 2450 ש"ח  – מתנה בהצטרפות לקורס יסודות עד 31.7.19 

מתחברים מחדש

כל מיומנויות היסוד של תקשורת מקרבת ואיך ליישם אותם בפועל כדי לעבור בזוגיות משיחות מתסכלות, ויכוחים, האשמות, שתיקות ומתחים – לשיחות שמייצרות הבנה, הקשבה ורצון הדדי להתקרב ולפתוח את הלב אחד לשני.
הקורס הזה כבר הציל זוגות מפרידה ולימוד בו עושה שינוי גדול בתקשורת הזוגית.
שיעורי הקורס מועברים בוידאו וכוללים אנימציות להמחשה, הדגמות של גליה ויואב לאיך לעשות ולא לעשות את המיומנויות שנלמדות, דפים לתרגול כל חלק שנלמד ועוד. לזוגות שחווים קושי וריחוק, אנחנו ממליצים בחום על הקורס הזה.

שווי ההטבה : 2,450 ש"ח  – מתנה בהצטרפות לקורס יסודות עד 31.7.19 

מריבות בין אחים

נכנסים לרכב – והם מתחילים לריב אחד עם השני, 
מי יישב איפה – ולמה אתה עובר מהצד שלי!!! 
מגיעים הביתה – והם מתחילים לריב על מי יהיה ראשון בטאבלט,
ופתאום משחק שאף אחד לא הרים אותו כבר שנה נהיה הדבר הכי חשוב בעולם והם הולכים מכות עליו. ובארוחת ערב הם בועטים אחד בשני מתחת לשולחן, כי הוא הסתכל עליי! הוא כל הזמן מסתכל עליי!
אחד הדברים שהכי מוציאים הורים מדעתם הוא מריבות בין אחים. בגילאים צעירים זה מתיש והרבה פעמים הורס את האוירה בבית ובגילאים מבוגרים יותר עולה גם דאגה לשלום הקשר העתידי ביניהם. 
בקורס לומדים איך לטפל במריבות בין אחים באופן מודע ומקרב שמפחית את המריבות, מביא לרגיעה בבית, מלמד את הילדים לדבר במקום לריב ומחזק את הקשר ביניהם.

שווי ההטבה: 2450 ש"ח  – מתנה בהצטרפות לקורס יסודות עד 31.7.19 

 

לפתוח דף חדש - עם הילד שקשה לי איתו

כמעט בכל משפחה יש ילד שאיתו קשה לנו יותר – ברוב המקרים זה הבכור/ה (אבל לא תמיד), כשהקושי מתבטא בהתנהגויות מאתגרות שלו שקשה לנו איתן ושחוזרות על עצמן, למרות כל המאמצים שלנו לשנותן, ובקושי רגשי שמתעורר לנו מולו (קושי להכיל אותו, לקבל אותו, ואפילו לאהוב אותו כמו שהיינו רוצים).
בקורס הזה אנחנו מסבירים למה תגובות של חוסר שביעות רצון ממנו רק מחריפות את ההתנהגויות שלו – ומלמדים בתהליך מעמיק, מפורט ומרתק איך להביא לשינוי משמעותי בהתנהגויות המאתגרות שלו באמצעות העמקת ערוץ החיבור הרגשי איתו (קורס ששינה למאות משפחות את היחסים עם ילד כזה).

שווי ההטבה 2450 ש"ח  – מתנה בהצטרפות לקורס יסודות עד 31.7.19 

 

השאירו לנו תגובה...