הבית להורות מקרבת

הבית להורות מקרבת נולד בשנת 2015 כתוכנית שנתית להורים, שבה לימדנו הורים אחרים את הדרך המקרבת שמאפשרת לילדים לגדול אחרת מאיך שאנחנו גדלנו ומאפשרת להורים ליצור בבית עם הילדים הקשבה ושיתוף פעולה מבלי להשתמש בכוח, בדרך שמפחיתה את מרבית הויכוחים ואת כל מאבקי הכוח בבית ומאפשרת לכולם בבית להרגיש שרואים ומבינים אותם. אפשר להגיד שזה סוג של תיקון כזה לעבר שלנו כילדים :)

מאז העברנו קורסים והדרכות לאלפי הורים וכיום הבית להורות מקרבת הוא הגוף הגדול בארץ ללימודי תקשורת מקרבת, במיוחד להורים (אבל לא רק), עם למעלה מ-9,000 משפחות שלמדו איתנו ואנחנו מלאי תודה על כך שתקשורת מקרבת נכנסת לעוד ועוד בתים, ומחברת בין הורים לילדים, שחיים בבית המון באופן יומיומי את הגישה המקרבת.

אל הקורסים, ההדרכות והתוכניות שלנו אנחנו מביאים ניסיון של 19 שנים בהנחיית תקשורת מקרבת והדרכת הורים, הרבה כלים וידע משני חיים, שעוזרים לחיות בבית ללא ויכוחים, מאבקי-כוח ומריבות ובמקומם לבנות יחסים שמושתתים על הקשבה, הבנה ושיתוף פעולה ויחד נעים ושמח במשפחה. 

הלימודים אצלנו מבוססים על תהליכים, כלים ומיומנויות של תקשורת מקרבת (Nonviolent Communication)  שאותה פיתח ד”ר מרשאל רוזנברג, ועל תהליכים להורים שפיתחנו בעצמנו ומבוססים על תקשורת מקרבת.

לחצו על הכפתור המתאים כדי לקרוא עוד על תקשורת מקרבת ועל הורות מקרבת